Az amalgám olcsó és könnyen kezelhető tömőanyag, azonban összetevői, például a higany (mérgező), ezüst (mérgező), réz (mérgező), ón (mérgező), cink és más anyagok miatt igen sok mellékhatása van, amelyek krónikus mérgezéshez és allergiához vezethetnek.

mercury free

A szervezetre nehezedő összterhelés

Az egyre jobban iparosodó világunkban nemcsak a rizikócsoportokra, például a gyerekekre, terhes anyákra, allergiásokra, krónikus betegségben szenvedőkre, hanem a látszólag egészséges emberekre is érvényes a szervezetre nehezedő összterhelés elgondolása, amely a szervezet működését befolyásoló sokféle környezeti tényező hatásából tevődik össze.

Az ember úgyszólván egy hordó, az újabb és újabb terhelésektől kicsordul a hordó tartalma, és jelentkeznek az első tünetek, először csak elszórtan, később egyre erősebben.

Milyen negatív tüneteket okoz az amalgámterhelés?

idegesség
nyugtalanság
idegfájdalom (elsősorban fej, hát, kar, láb)
fejfájás
migrén
depresszió
gyomor-bél megbetegedések
allergiák
stb.

Az amalgám negatívan hat az immunrendszerre, az egészséges nyirokrendszerre, a mirigyekre (külső és belső elválasztású mirigyekre) és valamennyi nyálkahártyára, elsősorban a fej és nyak területén lévőkre.

Mit tehetünk, hogy megszüntessük ezeket a tüneteket?

Rendkívül fontos az amalgám eltávolítása után a szervezet mentesítése a bélrendszerben, nyirokkeringésben, stb. lerakódott nehézfémektől. Ugyanis a városi környezetben élő beteg nehézfémterhelése az amalgámtömések eltávolítása után nem szűnik meg, utánpótlásnak a belélegzett levegőben lévő ólom, kadmium kerül előtérbe, és mivel allergizáló tényezőkről van szó, kis mennyiség is elegendő a nehézfémterhelés kiváltásához.

Tehát a kezelést minden esetben ki kell egészíteni méregtelenítési és immunrendszer-erősítő eljárásokkal, homeopátiás gyógyszerekkel, vitamin- és myomelempótlással (A-, C-, E-vitamin, szelén, stb.) Ezek nélkül a kívánt hatás nem érhető el!

Tüntesse el a mérgező amalgám okozta tüneteket!
Kérjen időpontot a HerbaDENT Biológiai Fogászat elérhetőségein vagy ügyfélszolgálatán.