A reflexológia segít az állapotfelmérésben, a betegségek megelőzésében és kezelésében. A fogászat kiegészítő, gyógyszermentes gyógymódja.

A reflexológia és a fogászat

A reflex-terápia egy természetes gyógymód, amely a test reflexpontjainak kezelésén, ingerlésén, nyomásán vagy masszírozásán alapul. Ennek következtében a szervzezete természetes, öngyógyító mechanizmusai aktivizálódnak, gyógyító energiák szabadulnak fel, melynek a hátterében az akupunktúrás csatornahálózat áll.

A reflexológiai kezelés harmonizálja a test működését. Serkenti a vér- és nyirokkeringést, befolyásolja, erősíti a szervezet immunválaszait, elősegíti a salakanyagok kiválasztását, a méregtelenítő folyamatokat, szabályozza a belső elválasztású mirigyek működését, az endorfin felszabadulás miatt is csökkenti a fájdalmat, az idegi feszültségeket, izomfeszüléseket oldja, a stressz negatív hatásait csökkenti.

reflexológia

Javallatok a fogorvoslásban, a fogászat kiegészítéseként

A reflexterápiás alkalmazások a fogászat területén kiegészítő gyógymódot jelentenek.

• fájdalomcsillapítás (fogfájás)
  • fogínygyulladás, fogínyvérzés
  • hányingercsökkentés
  • mandulagyulladás, orrmellélüreg-gyulladás
  • fülfájás
  • szempanaszok
  • fejfájás
  • magas vagy alacsony vérnyomás
  • allergia
  • szorongásoldás

A reflexológia az indokolt hagyományos orvosi kezelést nem helyettesíti, viszont azt szervesen kiegészíti.

Forrás:
Integrál orvoslás – Komplementer Biológiai Fogászat jegyzet (szerkesztette: Dr. Csiszár Róbert)