A modern orvoslásban a gyógyszerek ugyan hamar csillapíthatják a tüneteket, azonban mellékhatásaik komoly problémákat okozhatnak, ezek elkerülése érdekében használunk a rendelőnkben homeopátiás szereket. Kiemelendő, hogy ezek használatával várandós anyukák és allergiában szenvedők is probléma nélkül vehetik igénye fogászati szolgáltatásainkat. Lássuk, miről is van szó pontosan!

Mi is az a homeopátia?

A homeopátia a hagyományos orvoslással szemben nem a tüneteket kezeli, hanem a szervezet természetes öngyógyító és önszabályozó mechanizmusainak működését támogatja, mindezekkel együtt pedig a testi lelki egyensúly visszaállítására törekszik. Célja tulajdonképpen az, hogy segítsen a szervezetnek meggyógyítani önmagát. A homeopátia nem csak egy betegség estén meglévő tünetekre fókuszál, hanem az egész személyre, így a kezeléshez kiválasztott szer és annak adagolása is egyénre szabott. Egyaránt alkalmas rövid lefolyású, heveny betegségek és elhúzódó idült panaszok kezelésére, de a megelőzésre is nagy hangsúlyt fektet.

schuessler-2867822_640

Mire jók a homeopátiás szerek a fogászatban?

A szorongás és a félelem oldását számos homeopátiás gyógyszer segíti, ezenkívül a bevált indikációjú szerekkel csökkenthetjük a vérzések gyakoriságát és intenzitását, illetve támogathatjuk a hatékonyabb érzéstelenítést. A különféle beavatkozások utópanaszai látványosan csökkennek vagy elmaradnak. A megfelelő golyócskák segítségével gyorsabban gyógyulnak a sebek a foghúzást vagy a bonyolultabb szájsebészeti műtéteket követően. Sőt, adott esetben akár még menthetetlennek tűnő fogakat is megmenthetünk, elkerülhetjük a gyökérkezelést vagy a foghúzást. Az esetek többségében a homeopátiás gyógyszerekkel teljes mértékben helyettesíthetőek az allopátiás fájdalomcsillapítók, gyulladáscsökkentők és az antibiotikumok használata is lényegesen beszűkül a ténylegesen indokolt helyzetekre. Természetesen mindehhez szükség van egy szakemberre, kizárólag homeopátiás szerek otthoni használata nem elegendő, amennyiben panasza van. Mivel ezek a szerek mellékhatást nem váltanak ki, segítségükkel kiválthatók az erős fájdalomcsillapítók, és az esetek nagy részében az antibiotikum adás is elkerülhető.

Kismamák és allergiások esetében is megfelelő megoldás!

A homeopátiás szerek fogászati alkalmazásuk során sem okoznak semmilyen mellékhatást, így a legtöbb gyógyszerrel ellentétben kismamák vagy allergiában szenvedők is bátran szedhetik ezeket.