Fájdalom, fogfájás csillapítás, gyulladás csökkentés, sebgyógyulás serkentése – a mindentudó fénysugár!

A lágylézer kezelés teljesen fájdalommentes!

A lézert a szájsebészetben és a fogászat területén egyre szélesebb körben alkalmazza a fogorvos. A softlézer hatására a betegség sokkal gyorsabban és kevesebb mellékhatással, kellemetlen tünetek nélkül gyógyul. Természetesen a fogászat, szájsebészet kezeléseit és a gyógyszeres terápiát nem helyettesítve, hanem azokat kiegészítve.

A legfontosabb alkalmazási területek a következők:lágylézerc softlézer

• Szájnyálkahártyabetegségek (aphta, herpes, krónikus gyulladások)
  • Fájdalomkezelés, fogfájás csillapítás (trigeminus neuralgia, műtét utáni fájdalom)
  • Parodontalis kórképek (fogágybetegség, ínygyulladás, tasakok)
  • Csontműtéteket követően (fogeltávolítás, gyökércsúcs resectio, műtéti fogeltávolítás,cysta mütétek, implantáció)
  • Dentális gyulladások (csonthártyagyulladás, osteomyelitis, phlegmone stb.)
  • Temporomandibularis ízület betegsége (sérülés utáni fájdalom, arthrosis, arthritis)

A különböző a fogászat és szájsebészet területén alkalmazott kezeléseket követő kellemetlenségeket segít kiküszöbölni a lézerkezelés alkalmazása úgy a fogászatban, mint a szájsebészeti műtétek után. Jelentősen lerövidül a gyógyulás ideje, hamarabb lehet a varratokat eltávolítani, kevesebb a műtét utáni fájdalom, duzzanat. Hamarabb gyógyul az aphta és a herpesz is.

Lézerakupunktúra

A lágylézerek biológiai hatása lényegesen erősíthető, ha az akupunktúrás pontokon alkalmazzák. Ugyanis, ha a megfelelő pontokat sugározzuk be, akkor az általános szöveti hatásokon felül a szervezet egész energiarendszerét harmonizáljuk, összhangban az akupunktúra alapelvével.

A lézerakupunktúra kiemelt jelentőségű, gyors, fájdalom mentes hatása és egyszerű kivitelezhetősége miatt is. A biológiai fogorvoslásban szinte állandó eszköz, hiszen segítségével a fogászati beavatkozások szövődményei nagyságrendekkel csökkenthetők.

Forrás:
www.biodent.hu
Integrál orvoslás – Komplementer Biológiai Fogászat jegyzet (szerkesztette: Dr. Csiszár Róbert)